Reklamacije na kupljenu obuću je moguće izjaviti u maloprodajnim objektu NEST ili putem sajta www.nestfashion.rs
NAČIN IZJAVLJIVANJA REKLAMACIJE U MALOPRODAJNOM OBJEKTU
Potrošač može izjaviti reklamaciju na kupljenu obuću u maloprodajnom objektu NEST kod bilo kog zaposlenog lica.
Prilikom izjavljivanja reklamacije potrebno je da kupac priloži obuću koju reklamira, da priloži račun ili drugi dokaz o uplati (kopija računa, slip i sl.), te da popuni u celosti reklamacioni list. Neophodno je da kupac navede svoje osnovne podatke: ime i prezime, adresu, kao i broj telefona, kako bi prodavac mogao da ga obavesti o odluci po izjavljenoj reklamaciji.
Primerak reklamacionog lista će biti predat kupcu kao potvrda o izjavljenoj reklamaciji.
Prodavac će kupcu poslati pismeni odgovor na izjavljenu reklamaciju u roku od 8 dana od dana prijema iste.
PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA PUTEM SAJTA
Član 1 Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta nestfashion.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2 Potrošač, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu nestfashion.rs kupuje proizvode za lične i porodične potrebe.
Član 3 Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od 6(sest) meseci od dana kupovine.
Član 4 Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu: Kosovski Venac br.2. 32000 Čačak, Serbia, NEST.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
– reklamiranu obuću dostavi zajedno sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini
– dostavi popunjen reklamacioni list, a koji je moguće preuzeti ovde
– u reklamacionom listu navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
– dostavi potpisani nalog za ispravku.
Član 5 Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u roku od maksimalno 30 dana od dana prijema iste.
Član 6 Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Povrat novca potrošaču koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od odustanka od kupovine
